ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ

Καλωσήρθατε στον Οδηγό Αγοράς του ΜyStrass. Δημιουργήσαμε έναν αναλυτικό οδηγό με Ερωτήσεις – Απαντήσεις Q&A και αναλυτικές οδηγίες για να κάνουμε ακόμη καλύτερη και ευκολότερη την αγοραστική σας εμπειρία στο ταξίδι μόδας του MyStrass – Jewelry.

  • Αφού επιλέξετε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε πατήστε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”  . Αριστερά είναι ο αριθμός των τεμαχίων που θέλετε. Πατώντας το το προϊόν μπαίνει στο καλάθι και ανανεώνεται η ποσότητα των προϊόντων που έχετε προσθέσει.
  • Αυτόματα σας εμφανίζεται το καλάθι αγορών σας . Σε περίπτωση που θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας μπορείτε να το αγνοήσετε και να επιστρέψετε αργότερα. Το καλάθι σας βρίσκεται πάνω δεξιά της οθόνης σας.      
  • Αν θέλετε να περάσετε στην διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς σας εμφανίζονται (2)δύο επιλογές:
    1. ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ: Ανοίγει το “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ” όπου μπορείτε να ανανεώσετε την ποσότητα των προϊόντων και να ανακεφαλαιώσετε την παραγγελία σας. Όταν είστε έτοιμοι πατήστε “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.(ΠΡΟΣΟΧΗ!!!: Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα κάνετε ΚΑΙ στο επόμενο βήμα χωρίς να πατήσετε “ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ”. Απλά πατάτε “ΤΑΜΕΙΟ” και ολοκληρώνετε την παραγγελία)
    2. ΤΑΜΕΙΟ: Συνεχίζοντας στο “ΤΑΜΕΙΟ” σημαίνει ότι είστε έτοιμοι για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και θα μεταβείτε στη “ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.  συμπληρώνετε με ελληνικούς χαρακτήρες τα “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ” που σας ζητούνται αναλυτικά σε κάθε πεδίο στα οποία όπου έχει αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτική η δήλωσή τους. Εφόσον συμπληρώσετε τα στοιχεία θα φτάσετε στην επιλογή “Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση;”. Πατήστε αυτή την επιλογή μόνο σε περίπτωση που θέλετε να στείλετε την παραγγελία σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή που έχετε καταχωρήσει στα “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ”. “Σημειώσεις παραγγελίας(προαιρετικό)” Σε αυτό το πλαίσιο μπορείτε να βάλετε επιπλέον σημειώσεις για την εταιρεία courrier (όπως π.χ “Παράδοση μέχρι τις 15:00, ισόγειο).
  • Εφόσον έχετε ολοκληρώσει τα παραπάνω βήματα στο δεξί σκέλος βρίσκεται “Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ” όπου θα πρέπει να διαλέξετε τον “Τρόπο Αποστολής”:
    1.  Αποστολή με Courier – Η παραγγελίας σας θα αποσταλεί με Courrier. Aυτόματα υπολογίζεται και το κόστος αποστολής
    2.  Παραλαβή από το κατάστημα – Θα το παραλάβετε εσείς από το κατάστημα στη διεύθυνση “Μεγάλου Αλεξάνδρου 62, Εύοσμος, Θεσσαλονίκη”. Δεν επιβαρύνεστε κάποια επιπλέον χρέωση.
  •    Το τελευταίο βήμα είναι να διαλέξετε Τρόπο Πληρωμής: 
    1.  Πληρώνετε κατά την παραλαβή των προϊόντων στην υπηρεσία Courrier ή στο κατάστημα.
    2.  Πληρωμή με Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα – Θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς για να ολοκληρώσετε με ασφάλεια τη συναλλαγή. (Μπορείτε να πληρώσετε με Visa, Mastercard ή Maestro). .Επιλέξτε ” ΚΑΡΤΕΣ” και εισάγετε προσεκτικά τα στοιχεία της κάρτας σας.. Αφού βάλετε προσεκτικά τα στοιχεία σας ακριβώς όπως είναι πάνω στη κάρτα σας πατήστε το κουμπί “ΠΛΗΡΩΜΗ”.  (Το CVV2/CVC2 είναι ο 3ψήφιος αριθμός στο πίσω μέρος της κάρτας σας.)Σε περίπτωση αδυναμίας ολοκλήρωσης της αγοράς προσπαθήστε ξανά βάζοντας σωστά τα στοιχεία σας. Αν εξακολουθεί η τράπεζα να ακυρώνει τη συναλλαγή είναι προτιμότερο να ελέγξετε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας ή να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας.)
    3. Tέλος πατήστε το κουμπί “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”

Αποστέλουμε σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο και συνεργαζόμαστε με τις καλύτερες εταιρείες courrier για να διασφαλίσουμε την ποιότητα του καταστήματος μας. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται πριν τις 16:00 αποστέλονται την ίδια μέρα. Όλες οι υπόλοιπες αποστέλονται την επόμενη εργάσιμη. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται σε 1 – 2 εργάσιμες (εκτός αργιών).

  • Τα μεταφορικά για όλη την Ελλάδα υπολογίζονται στα +4,50€  για παραγγελίες συνολικής αξίας κάτω των 30€(τριάντα ευρώ). 
  • Αν η συνολική αξία της παραγγελίας ξεπερνά τα 30€ τα μεταφορικά είναι απολύτως ΔΩΡΕΑΝ !

 

  • Τα μεταφορικά για την Κύπρο υπολογίζονται στα +10,50€ για παραγγελίες συνολικής αξίας κάτω των 50€(πενήντα ευρώ). 
  • Αν η συνολική αξία της παραγγελίας ξεπερνά τα 60€ τα μεταφορικά είναι απολύτως ΔΩΡΕΑΝ !

 

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία έχετε στο live chat το οποίο βρίσκεται κάτω δεξιά στην οθόνη σας. To live chat λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή από τις 9:00 μέχρι τις 21:00 όπου μπορείτε να μιλήσετε ζωντανά με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Πείτε μας την απορία σας και ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν μαζί σας. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στης σελίδας μας στο facebook ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο “[email protected]”.

 

 

Τα “Αγαπημένα” είναι η λίστα επιθυμιών σας (Whishlist). Eίδατε μήπως ένα προϊόν που σας άρεσε και αργότερα το ψάχνατε και δεν το βρίσκατε; Στο Μy Strass μπορείτε ανα πάσα στιγμή να αποθηκεύσετε το προϊόν που θέλετε να αποκτήσετε άμεσα ή για τις μελλοντικές σας αγορές έτσι ώστε να το εντοπίσετε έυκολα και γρήγορα. Είναι απλό. Πηγαίνοντας το ποντίκι σας πάνω σε ένα οποιοδήποτε προϊόν στο επάνω μέρος δεξιά εμφανίζεται μία καρδιά. Πατώντας την καρδιά προσθέτετε τον προϊόν στην λίστα “ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ” Επίσης μπορείτε να τα προσθέσετε ανοίγοντας την σελίδα για προεπισκόπηση του προϊόντος πατώντας την επιλογή “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ” . Για να δείτε την λίστα με τα Αγαπημένα σας πατήστε στο κουμπί “WISHLIST” πάνω αριστερά της οθόνης σας ή στο μενού .

Θα βρεθείτε στη λίστα με τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ όπου μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε προσθέσει. Eπίσης μπορείτε να στείλετε τη Λίστα Επιθυμιών σας σε φίλους, συγγενείς ή στον σύντροφό σας ώστε να ξέρουν ποιο θα είναι το επόμενο δώρο που θα σας κάνουν. Κάτω δεξιά στη λίστα με τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε κοινοποίηση στο facebook με τη λίστα σας !!!  Εφόσον έχετε αποφασίσει πατήστε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” και “ΤΑΜΕΙΟ” ώστε να προχωρήσετε στην παραγγελία σας. Καλές Αγορές !

 

Πίσω στο κατάστημα