Ερωτησεισ – οδηγοσ αγορασ

Καλωσήρθατε στον Οδηγό Αγοράς του ΜyStrass. Δημιουργήσαμε έναν αναλυτικό οδηγό με Ερωτήσεις – Απαντήσεις Q&A και αναλυτικές οδηγίες για να κάνουμε ακόμη καλύτερη και ευκολότερη την αγοραστική σας εμπειρία στο ταξίδι μόδας του MyStrass – Fashion Accesories.

Πως ολοκληρώνω μία αγορά ;
  • Αφού επιλέξετε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε πατήστε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”  . Αριστερά είναι ο αριθμός των τεμαχίων που θέλετε. Πατώντας το το προϊόν μπαίνει στο καλάθι και ανανεώνεται η ποσότητα των προϊόντων που έχετε προσθέσει.
  • Αυτόματα σας εμφανίζεται το καλάθι αγορών σας. Σε περίπτωση που θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας μπορείτε να το κλείσετε πατώντας το ‘ Χ ‘ πάνω δεξιά ή στην αριστερή επιφάνεια έξω από το πλαίσιο του καλαθιού.
  • Αν θέλετε να περάσετε στην διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς σας εμφανίζονται (2)δύο επιλογές:
    1. ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ: Ανοίγει το “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ” όπου μπορείτε να ανανεώσετε την ποσότητα των προϊόντων και να ανακεφαλαιώσετε την παραγγελία σας, να υπολογίσετε τα μεταφορικά σας έξοδα πληκτρολογώντας την διεύθυνση αποστολής ή να εισάγετε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι που έχετε στη διάθεσή σας. Όταν είστε έτοιμοι πατήστε “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.(ΠΡΟΣΟΧΗ!!!: Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα κάνετε ΚΑΙ στο επόμενο βήμα χωρίς να πατήσετε “ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ”. Απλά πατάτε “ΤΑΜΕΙΟ” και ολοκληρώνετε την παραγγελία)
    2. ΤΑΜΕΙΟ: Συνεχίζοντας στο “ΤΑΜΕΙΟ” σημαίνει ότι είστε έτοιμοι για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και θα μεταβείτε στη “ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”. H πρώτη επιλογή που θα συναντήσετε αν δεν έχετε λογαριασμό ή δεν έχετε απλά συνδεθεί είναι “Παλαιός πελάτης; Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε” . Αν έχετε ήδη λογαριασμό πατήστε εδώ για να κάνετε την αγορά σας γρηγορότερη και ευκολότερη διαφορετικά αγνοήστε την και προχωρήστε προς τα κάτω.Aν έχετε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι και δεν το κάνατε εισαγωγή στο προηγούμενο βήμα μπορείτε να το βάλετε και στο ταμείο. Είναι η επόμενη επιλογή που συναντάτε: “Πατήστε εδώ για να εισάγετε τον κωδικό σας”. Στο πλαίσιο που εμφανίζεται εισάγετε τον κωδικό κουπονιού. Πατώντας το κουμπί “ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ” παίρνετε αυτόματα την εκάστοτε έκπτωση.(ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το κουπόνι 10% για την πρώτη σας παραγγελία ενεργοποιείται μόνο εφόσον έχετε Λογαριασμό Χρήστη και έχετε ολοκληρώσει την εγγραφή σας. Αν δημιουργήσετε Λογαριασμό Χρήστη κάνετε τις μελλοντικές σας αγορές γρηγορότερες διότι τα στοιχεία σας αποθηκεύονται και για μελλοντικές αγορές, επωφελείστε από εκπτώσεις, ενημερώσεις για νέες αφίξεις και πολλά πλούσια δώρα. Για να δημιουργήσετε λογαριασμό παρακαλούμε διαβάστε την ερώτηση “Πως κάνω δημιουργία λογαριασμού;” στον οδηγό αγοράς). Έπειτα συμπληρώνετε με ελληνικούς χαρακτήρες τα “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ” που σας ζητούνται αναλυτικά σε κάθε πεδίο στα οποία όπου έχει αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτική η δήλωσή τους. Εφόσον συμπληρώσετε τα στοιχεία θα φτάσετετ στην επιλογή “Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση”Πατήστε αυτή την επιλογή μόνο σε περίπτωση που θέλετε να στείλετε την παραγγελία σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή που έχετε καταχωρήσει στα “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣ”. “Σημειώσεις παραγγελίας(προαιρετικό)” Σε αυτό το πλαίσιο μπορείτε να βάλετε επιπλέον σημειώσεις για την εταιρεία courrier (όπως π.χ “Παράδοση μέχρι τις 15:00, ισόγειο).
  • Εφόσον έχετε ολοκληρώσει τα παραπάνω βήματα στο δεξί σκέλος βρίσκεται “Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ” όπου θα δείτε το συνολικό κόστος μαζί με τα μεταφορικά έξοδα τα οποία υπολογίζονται αυτόματα. Το μόνο που απομένει είναι να διαλέξετε “Τρόπο Πληρωμής”:
    1.  Πληρώνετε κατά την παραλαβή των προϊόντων στην υπηρεσία Courrier.
    2.  Πληρωμή με Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα: Θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς για να ολοκληρώσετε με ασφάλεια τη συναλλαγή. (Μπορείτε να πληρώσετε με Visa, Mastercard ή Maestro). .Επιλέξτε ” ΚΑΡΤΕΣ” και εισάγετε προσεκτικά τα στοιχεία της κάρτας σας.. Αφού βάλετε προσεκτικά τα στοιχεία σας ακριβώς όπως είναι πάνω στη κάρτα σας πατήστε το κουμπί “ΠΛΗΡΩΜΗ”.  (Το CVV2/CVC2 είναι ο 3ψήφιος αριθμός στο πίσω μέρος της κάρτας σας.)Σε περίπτωση αδυναμίας ολοκλήρωσης της αγοράς προσπαθήστε ξανά βάζοντας σωστά τα στοιχεία σας. Αν εξακολουθεί η τράπεζα να ακυρώνει τη συναλλαγή είναι προτιμότερο να ελέγξετε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας ή να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας.)

Πως κάνω δημιουργία λογαριασμού;

Mπορείτε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε παραγγελία με επιτυχία και δίχως να έχετε λογαριασμό σαν επισκέπτης. Απλά βάζετε τα στοιχεία αποστολής και ολοκληρώνετε την παραγγελία. Κάνοντας όμως λογαριασμό κάνετε τις παραγγελίες γρηγορότερα και επωφελείστε με εκπτώσεις και άλλα πολλά στο Email σας. Τα βήματα εγγραφής είναι τα εξής:

  • Πατήστε στο σύνδεσμό “ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ”
  • Στην “Διεύθυνση email”  βάζετε το προσωπικό σας email και κάτω στο “Κωδικός”  τον νέο κωδικό πρόσβασης που επιθειμείτε για την σύνδεση στο MyStrass. (ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Οχι του προσωπικού σας email)
  • Για την δική σας ασφάλεια ο κωδικός πρόσβασης δεν επιτρέπεται να είναι πολύ εύκολος. Σε περίπτωση που σας εμφανιστεί αυτό το μήνυμα “Παρακαλούμε, εισάγετε έναν δυνατότερο κωδικό”εισάγετε έναν πιο πολυσύνθετο κωδικό για παράδειγμα ή να περιέχει περισσότερα νούμερα ή γράμματα και νούμερα μαζί κτλπ.
  • Αν θέλετε να επωφεληθείτε με 10% Έκπτωση στην πρώτη σας παραγγελία πριν πατήσετε το κουμπί “ΕΓΓΡΑΦΗ”  επιλέξτε αυτό το κουτί και πατήστε στην συνέχεια “ΕΓΓΡΑΦΗ” . (Αν έχετε κάνει ήδη εγγραφή στο Newsletter μας αγνοείστε το και προχωρήστε στην “ΕΓΓΡΑΦΗ”.)
  • Θα λάβετε ένα email στην διεύθυνση που καταχωρήσατε με ένα σύνδεσμο επιβεβαίωσης. Μπαίνοντας στο email και πατώντας στον σύνδεσμο ολοκληρώνεται με επιτυχία η εγγραφή σας. Σε περίπτωση που πατήσατε για εγγραφή και στο newsletter για τον εκπτωτικό κωδικό θα λάβετε (2) δύο email. Ένα με την επιβεβαίωση και ένα με τον εκπτωτικό κωδικό. (O εκπτωτικός κωδικός λειτουργεί μόνο σε εγγεγραμένους χρήστες και ισχύει μόνο για μία αγορά !)
  • ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν δεν λαμβάνετε ειδοποιήση για email παρακαλούμε ελέγξτε στο πρόγραμμα email που χρησιμοποιείτε στα “Ανεπιθύμητα” Spam   ή στις “Προσφορές”  – Promotions σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε Gmail. Aν εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε τα email πατήστε στην Επανάληψη email επιβεβαίωσης. Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν. 

Πως κάνω σύνδεση χρήστη;

Για να συνδεθείτε στο site σαν πελάτης πρέπει πρώτα να έχετε κάνει Εγγραφή. Εφόσον έχετε κάνει εγγραφή πατήστε στο ” ΣΥΝΔΕΣΗ / ΕΓΓΡΑΦΗ “

και καταχωρήστε τα στοιχεία σας που είχατε επιλέξει κατά την εγγραφή σας.

Έχασα τον κωδικό μου. Πως μπορώ να τον ανακτήσω;

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας πηγαίνετε στην ” ΣΥΝΔΕΣΗ / ΕΓΓΡΑΦΗ ” 

και πατήστε στο “Χάσατε τον κωδικό σας;” .

 Eισάγετε το όνομα χρήστη ή το email σας στο “Όνομα χρήστη ή email”. Έπειτα πατήστε στο “Δεν είμαι ρομπότ” και πραγματοποιείστε σωστά τον έλεγχο που θα σας ζητηθεί. Εφόσον περάσετε σωστά τον έλεγχο πατήστε “ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΔΙΚΟΥ”. Θα λάβετε ένα email για την επανέκδοση του κωδικού. Ακολουθείστε τις οδηγίες και πατήστε πάνω στον σύνδεσμο που θα σας ζητηθεί. Θα μεταφερθείτε σε αυτή την σελίδα.  Πληκτρολογήστε τον νέο κωδικό που επιθυμείτε και στα δύο πλαίσια και πατήστε “ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ”. Αν λάβετε το μήνυμα “Συνθηματικό επανακοθορίστηκε με επιτυχία” σημαίνει ότι όλα πήγαν καλά και μπορείτε να συνδεθείτε με το νέο σας κωδικό. Σε περίπτωση αποτυχίας επαναλάβετε τη διαδικασία από την αρχή αργότερα. Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών εξόδων;

Αποστέλουμε σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο και συνεργαζόμαστε με τις καλύτερες εταιρείες courrier για να διασφαλίσουμε την ποιότητα του καταστήματος μας. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται πριν τις 16:00 αποστέλονται την ίδια μέρα. Όλες οι υπόλοιπες αποστέλονται την επόμενη εργάσιμη. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται σε 1 – 2 εργάσιμες (εκτός αργιών).

  • Τα μεταφορικά για όλη την Ελλάδα υπολογίζονται στα +4,00€ (τέσσερα ευρώ) για παραγγελίες συνολικής αξίας κάτω των 50€(πενήντα ευρώ). 
  • Αν η συνολική αξία της παραγγελίας ξεπερνά τα 50€(πενήντα ευρώ) τα μεταφορικά είναι απολύτως ΔΩΡΕΑΝ !

 

  • Τα μεταφορικά για την Κύπρο υπολογίζονται στα +8,00€ (οκτώ ευρώ) για παραγγελίες συνολικής αξίας κάτω των 50€(πενήντα ευρώ). 
  • Αν η συνολική αξία της παραγγελίας ξεπερνά τα 50€(πενήντα ευρώ) τα μεταφορικά είναι απολύτως ΔΩΡΕΑΝ !

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας ;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία έχετε στο live chat το οποίο βρίσκεται κάτω δεξιά στην οθόνη σας. To live chat λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή από τις 9:00 μέχρι τις 21:00 όπου μπορείτε να μιλήσετε ζωντανά με την εξυπηρέτηση πελατών μας. Πείτε μας την απορία σας και ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν μαζί σας. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στης σελίδας μας στο facebook ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο “eshop@mystrass.gr”.

Τι είναι τα αγαπημένα και πως μπορώ να τα χρησιμοποιήσω;

Τα “Αγαπημένα” είναι η λίστα επιθυμιών σας (Whishlist). Eίδατε μήπως ένα προϊόν που σας άρεσε και αργότερα το ψάχνατε και δεν το βρίσκατε; Στο Μy Strass μπορείτε ανα πάσα στιγμή να αποθηκεύσετε το προϊόν που θέλετε να αποκτήσετε άμεσα ή για τις μελλοντικές σας αγορές έτσι ώστε να το εντοπίσετε έυκολα και γρήγορα. Είναι απλό. Πηγαίνοντας το ποντίκι σας πάνω σε ένα οποιοδήποτε προϊόν στο επάνω μέρος δεξιά εμφανίζεται μία καρδιά. Πατώντας την καρδιά προσθέτετε τον προϊόν στην λίστα “ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ” Επίσης μπορείτε να τα προσθέσετε ανοίγοντας την σελίδα για προεπισκόπηση του προϊόντος πατώντας την επιλογή “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ” . Για να δείτε την λίστα με τα Αγαπημένα σας πατήστε στο κουμπί “ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ” δίπλα στη “Σύνδεση / Εγγραφή”. .

Θα βρεθείτε στη λίστα με τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ όπου μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε προσθέσει. Eπίσης μπορείτε να στείλετε τη Λίστα Επιθυμιών σας σε φίλους, συγγενείς ή στον σύντροφό σας ώστε να ξέρουν ποιο θα είναι το επόμενο δώρο που θα σας κάνουν. Κάτω δεξιά στη λίστα με τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε κοινοποίηση στο facebook με τη λίστα σας !!!  Εφόσον έχετε αποφασίσει πατήστε “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” και “ΤΑΜΕΙΟ” ώστε να προχωρήσετε στην παραγγελία σας. Καλές Αγορές !

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για να μείνει αποθηκευμένη η λίστα με τα ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ για μελλοντικές χρήσεις είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού στο MyStrass. Διαφορετικά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χαθεί στην επόμενή σας επίσκεψη στο κατάστημα.

Γιατί δεν λειτουργεί το εκπτωτικό κουπόνι που κέρδισα ;

Για να λειτουργήσει οποιοδήποτε εκπτωτικό κουπόνι θα πρέπει να κάνετε δημιουργία λογαριασμού, να επιβεβαιώσετε τον λογαριασμό σας μέσω του email επιβεβαίωσης και στη συνέχεια να συνδεθείτε. Διαφορετικά δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Αναφερθείτε στις ανωτέρω ερωτήσεις σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με την δημιουργία λογαριασμού και τη σύνδεσή σας. Αν δεν βρίσκεται το εκπτωτικό κουπόνι, βρίσκεται στα email σας.